מי אנחנו

לעד י

"לעד י" הינו מפעל ליצור של תיקים לספרי תורה והפטרות. המפעל החל את דרכו כחטיבה במפעלי חברת ציפוי המתכות "כרומניקל" ועבר בעלות במשפחה. במהלך השנים, בזכות הניסיון הרב בעבודה עם מתכות אצילות, נוצל הידע המעשי בתחום המתכות ליצירה של מוצרי הקודש המיוחדים המגיעים כיום לבתי כנסת בכל רחבי הארץ.

תיק לספר תורה בסטנדרטים בלתי מתפשרים

הארגזים מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר – עץ מלא, קטיפה משובחת, בציפוי כסף טהור ועוד. כך אנו מבטיחים לא רק את ההדר והפאר אלא גם את איכות התיקים שנשמרת לאורך שנים.

כל אחד מהתיקים במפעל נוצר מתוך כבוד עצום לייעודו הסופי. תוך שילוב של מגוון טכניקות בעבודת יד המיועדות להפיק יצירה שאין שניה לה. זוהי אינה עוד תבנית המשוכפלת שוב ושוב, אלא עבודת אומן. לכן, כל אחד מהמרכיבים של התיק מיוצר בתוך המפעל עצמו, ואינו מועבר לספק משנה.

כך, אנו מבטיחים לכלל לקוחותינו חותמת אמינה ואיתנה לאורך שנים. עם השנים, פותחו בחברה תיקים תיקים לספרי תורה קלי משקל הניתנים לנשיאה בקלות תוך הגנה מרבית על ספר התורה.

עיצוב אישי

אנו מודעים להבדלים בין העדות השונות בעיצוב המקובל של התיקים לספרי התורה. לכן אנו מוסיפים דגמים חדשים, ומעניקים טווח רחב של עיצובים מהם ניתן לבחור. כולל אפשרות להוסיף אבני חן וקריסטלים, הקדשות שונות ועוד. כך, כל בית כנסת יכול להוסיף את "טביעת האצבע" הייחודית שלו. הן לתיק ספר תורה והן לתיקים המיועדים להפטרות.

הצוות שלנו, הכולל שירות לקוחות מסור משלב בחירת העיצוב וקבלת הסקיצה הראשונה, דרך יצור כל אחד מחלקי התיק ועד להרכבת המוצר. כל אחד מהתהליכים מלווה בבקרת איכות קפדנית בשמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרים. בתום הייצור אנו מציעים אפשרות לשילוח המוצר המוגמר ישירות אליכם. כל זאת, על ידי שליח השומר בקפדנות יתרה על התיק עד הגיעו ליעדכם.

אנחנו כאן לכל שאלה!​
השאירו פרטים או חייגו

Call Now Button דילוג לתוכן